Nesaki "sters", pirms neesi pateicis "Hip"...

>> 29.9.11

Viņa e-minence, viens no e-baznīcas pārstāvjiem ļoti kļūdījās, kad rakstīja, ka es, redz, esot upurēts Lietuvas Krusta kalnā. Muļķīben! Es pat nekad neesmu bijis Lietuvā, ja nu vienīgi lidojis pāri. Tas pilnīgi noteikti ir kāds no maniem brālēniem. Es vienkārši esmu kļuvis par hipsteri, un tāpēc esmu nesaprašanā - vai man tagad nevajadzētu no blogger.com pāriet uz tumblr.com blogošanas platformu... tas būtu hipsterīgi!!!

Nu, paskat', vai es neesmu viens varens hipsters?

3 komentāri:

Roberto 30/09/2011, 11:26  

Jāsaka godīgi, arī pats vāverēns ir kļūdījies, norādot e-ziņai Ilārija kungs upurēts krusta kalnā nepareizu e-autoru.

Patiesais e-autors ir e-kardināls Viņa e-kselence gviclo, kura visas e-publikācijas var aplūkot ŠEIT.

Savukārt Viņa e-minences e-monsinjora e-pāvesta e-meritus Roberto e-publikācijas atrodamas ŠEIT.

Lai veicās! Cerams mūsu ceļi reiz krustosies…

Ilārija kungs 30/09/2011, 19:37  

Roberto, Tu reiz esi bijis manā rezidencē! Sēdēji pie liela galda, un ēdi kartupeļus un ceptas sardeles! Šķiet, 1997 gads ;)

Roberto 04/10/2011, 10:19  

Vai nu esi mani redzējis bildēs, kā sēžu pie liela galda un ēdu kartupeļus un ceptas sardeles, vai arī viens no cilvēkiem, pie kā esi atnācis dzīvot, pastāstīja...

Related Posts with Thumbnails

JAUNĀKAIS

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

UZ AUGŠU / BACK TO TOP