Āfrikas sveicieni 8

>> 29.7.08

Atkal uzkrita Āfrikas spameri uz kakla. Izlikos, ka mani neinteresē kaut kāda bijušā dimantu rūpnieka neeksistējošie miljoni, bet mani ļoti interesē ziloņa skulptūra, par kuru esmu gatavs nosūtīt 1800 Eiro. Tikai tāds sīkums, ka man vispirms jāredz skulptūras foto ar visu mākslinieku. Tad nu spameri devās uz vietējo ēstuvi, atrada ziloņa skulptūru un šis jaunskungs notēloja skulptūras autoru, cerībā ka viegli varēs izkrāpt 1800 Eiro no kārtējā lētticīgā eiropieša. Ne sūda viņi nedabūja, tikai liekus izdevumus un pa kaklu par neizdevušos noziegumu!

5 komentāri:

Anonymous 29/07/2008, 17:54  

vienkārši riktīgi kruti :)

Anonymous 30/07/2008, 21:49  

super! ik pa laiciņam sekoju līdzi taviem sasniegumiem!

Anonymous 23/10/2008, 14:05  

labs! - vēl vajadzēja, lai darba procesu iemūžina sākot ar mteriāla izvēli un beidzot ar apdares uzlikšānu :)

Ernests Mucenieks 03/06/2009, 10:21  

zsheel bishkjinj tomeer, ka vinji zimejushi... man ka maksliniekam...

Anonymous 09/10/2009, 22:06  

Ernests Mucenieks -tavs koments attaisno manas domas par atsaldenjiem,degjeneratiem,oi piedod maksliniekiem

Related Posts with Thumbnails

JAUNĀKAIS

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

UZ AUGŠU / BACK TO TOP