Īpašie Positivus festivāla krekli, jeb "Trīs Ilāriji"

>> 24.8.09

Es jau solīju, ka tā būs, un bija arī. :) Jo Positivus festivāls šogad oficiālajā kreklu bodē varēja piedāvāt tikai kaut ko šitādu (:D), tāpēc maniem cilvēkiem šā gada festivāla outfitu nācās darināt pašiem. Tad nu te var redzēt, kā esmu iespiests starp savu cilvēku rumpjiem un diviem saviem atveidiem. Oriģinālajā bildē, kura tika ņemta par pamatu, es ceļu sniegavāveri (Nr. 3), bet šeit esmu apķēris vienu no festivāla simboliem. Noderēja - daži (ieskaitot The Whip basģitāristu) interesējās kur tādus var dabūt (nevar dabūt - unikāls veidojums tikai divos eksemplāros); citi, ieraugot, zināja, ka esmu turpat netālu (somā) un tā ir viņu dzīves lielā iespēja ar mani nofotografēties (bildes vēl būs, arī kopā ar iesviķojušu Olgu Rajecku). Un vēl bija tādi, kuri tikai mīklaini smaidīja, laikam kautrējās. Nekas, gan jau pēc gada šie paši krekli atkal tiks likti lietā.

6 komentāri:

Prz3mo 25/08/2009, 02:09  

Nice t-shirt!!! =) Where can i buy it? =) Regards from Poland =)

ILĀRIJS 25/08/2009, 02:11  

There are just 2 in a whole world! ;)

mjm 25/08/2009, 08:56  

Hola!!!! Alarika.....

He sido gratamente sorprendida por que te encuentras registrado en mi blog se que mis comentarios talvés no sean comprendidos sin embargo por las fotografías podemos comunicarnos eficazmente he comprendido la existencia de tu mascota y sus travezuras por lo que te felicito y espero hayas comprendido mis fotos.
ADIOS!!!

Himanshu Pandey 26/08/2009, 06:53  

Es esmu pārsteigts redzēt jūs manā blogā. . Pateicoties sekot man.

burifa 26/08/2009, 06:54  

so cute!!!!!!!!!
i'm always wanna pet like this.thank visit my site.

MoJo 05/09/2009, 01:18  

Nice Shirts Mr. Ilarijs! I should make some of my own so every knows about me!

(Life's Tough - Get a Helper Monkey!)

Related Posts with Thumbnails

JAUNĀKAIS

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

UZ AUGŠU / BACK TO TOP