3 gadi pie cilvēkiem jāatzīmē ar СПЕЦЗАКАЗ

>> 27.1.10

Šodien, atverot neparasto vārdadienu kalendāru, var atrast vārdu - Ilārijs. Apsveicu sevi, man ļoti piestāv šis vārds. Attiecīgi 27. janvāris ir arī datums, kurā tieši pirms trīs gadiem es no veikala plaukta pārcēlos dzīvot pie cilvēkiem. Un ar šiem cilvēkiem man ir paveicies - vairākas reizes esmu aizvests uz Zooloģisko dārzu (vienreiz pat Berlīnē), esmu ņemts līdzi uz koncertiem un festivāliem, satiekot dažus labus zināmus māksliniekus (kaut vai Type O Negative vai Prāta Vētru), esmu aizvests ceļojumos vismaz uz sešām valstīm trijos kontinentos, iepazīstināts ar Ilmu, pabijis žurnāla FHM slejās, divreiz atteicis intervijas lieliem portāliem un LTV Panorāmai, saņēmis neskaitāmus smieklīgus sveicienus no Āfrikas interneta krāpniekiem, un vispār esmu visādā ziņā izcils un cienījams vāveris. Par to man arī šodien pienākas šis СПЕЦЗАКАЗ. Pillum!!!

3 komentāri:

Алексей 17/02/2010, 19:57  

:DDD СПЕЦЗАКАЗ ir kruto!

Linda 17/03/2010, 22:57  

I am grateful that you have the translate feature so that I can tell what the squirrel is writing about!

edgars 18/06/2010, 02:20  

Ilāriju par alkašu pataisīt.. tas ir nežēlīgi..

Related Posts with Thumbnails

JAUNĀKAIS

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

UZ AUGŠU / BACK TO TOP