I WANNA BE TRAAASH!

>> 10.2.10

Ja Mančestras enerģijas pikuču The Whip koncertā mani noliktu zemē, es droši vien izjuktu pa vīlēm no vibrācijas vien! Lielāko vibrāciju radītājs, basists Nathan Sudders labprāt ar mani safotografējās, kā arī bija ļoti ieinteresēts, kur var dabūt īpašo, tikai divos eksemplāros nodrukāto maiku ar manu portretu. Nedabūja.

Re, arī Arturs Mednis ticis pie draudzīgas sarunas ar The Whip. Ļoti pozitīvi noskaņota grupa, kā var redzēt.
Danny Saville, Lil Fee, Nathan Sudders, Bruce Carter:
Žēl, ka bildēs nevar redzēt, kā, atrodoties pretī tumbām, plīvo mana aste un ausis! :D




7 komentāri:

Cristaps 10/02/2010, 20:24  

cik saprotu tad vāvere Ilārijs nav pilngadīgs, a Tu viņu dzirdi un vazā pa pieaugušo pasākumiem, nez ko par to saka bāriņties un policija

ILĀRIJS 10/02/2010, 22:34  

Trīs gadu vecumā vāveres ir vairāk nekā pieaugušas! :)

astro 11/02/2010, 00:25  

heh, mēs arī positivusā ar Ilārija kungu fočējāmies, būtu interesanti to bildi redzēt.

dace design 11/02/2010, 15:36  

Ameelijai ruukjis, tev Ilaarijs, man celjojumos vienmeer liidzi laaciitis Dzjeimss, kas nofocheejas pie visiem tuuristiskajiem objektiem. Sava bloga gan veel vinjam nav. :)

Charlie 14/02/2010, 03:49  

No entiendo un guevo tu idioma pero te agradezco el seguiemiento en Nambrena Urbano, espero sigas visitando. Saludos

Anonymous 21/02/2010, 18:20  

Beautiful

Anonymous 28/02/2010, 00:40  

Wish i knew what was going on, great photos!

Related Posts with Thumbnails

JAUNĀKAIS

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

UZ AUGŠU / BACK TO TOP