Uz Positivus festivālu jābrauc ar tīru vāveri!

>> 14.7.10

- Uz Positivus festivālu jābrauc ar tīru vāveri, - teica mani saimnieki un es nedrīkstēju nepaklausīt. Labi, ka šoreiz man piedāvāja izvēlēties - veļasmašīna vai bļoda. Es izvēlējos bļodu, protams.
Ļoti patīkami karstā laikā šitā izlaisties ūdenī. Peldēt neprotu, bet nav jau dziļš. Un pīlīte blakus - drošībai.

Un pēc tam - dušā, jeb pareizāk - krānā! :D
Nu ir visi iepriekšējo festivālu, Āfrikas, Igaunijas, Dānijas un sazin kādi vēl tik ne putekļi noskaloti. Visnotaļ tīrs vāveris tagad jūtos, tikai tāds izspūris.

Nu jau vairs pat nav bail uz sevi spogulī paskatīties.
Ak, jā - kad ar saimnieku iegājām Tūrisma informācijas centrā apjautāties, kā viņiem sokas ar lēto Positivus biļešu tirgošanu vietējiem (teica, ka labi), tad viņi mums šitādu smuku Muse plakātiņu piešķīra! Esmu festivālam un pašai galvenajai grupai - And So I Watch You From Afar gatavs! Nu tad - šitie krekli, ja?

3 komentāri:

SLR 15/07/2010, 10:19  

FUNNY!!

Agnese 15/07/2010, 18:40  

Es ceru Tevi satikt festivālā un nobildēties beidzot kopā. No 4 lieliskajām Positivus godpilni tiks pārstāvēti 50%. Tiekamies un bildējamies!

Anonymous 19/07/2010, 19:35  

How cute!

Related Posts with Thumbnails

JAUNĀKAIS

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

UZ AUGŠU / BACK TO TOP