Interesanti, ko es Positivus festivālā satikšu šogad?

>> 7.7.10

Karstuma vilnis tuvojas, un tuvojas arī Positivus festivāls. Kārtējo reizi esmu noslinkojis ar bildēm, tad nu te būs visvisādi kadri ar mani un 2009. gada Positivus satiktiem ļaužiem (un vienu lācīti). Biju jau te ielicis Valdi Vasarnieku, iešmigojušu Olgu, The Whip, blogeru sindikātu, Kauperu & Jubaltu utt. Te nu būs pārējie. Ja atpazīsti kādu - padod viņam linku! ;)

Man jau velk pie tām meitenēm, patīk pupi, un tā... Šogad vēl vairāk, lūdzu, ja?
Helid basa pavēlnieks un Salacgrīvas iedzimtais Toms arī bija dikti priecīgs mani satikt.
Re, arī Jānis Džimmijs Bižāns mani dabūja aptaustīt. Neilgi pēc tam sekoja viņa uznāciens uz vienas no Positivus skatuvēm kopā ar Kuchenbeat!


Te es mēģinu pa draugam sarunāt, lai es varētu nofilmēties kādā Zelta Zivtiņas reklāmseriāla sērijā.

ZZ Lācītis Kaskadieris ir pelnījis medaļu par varonību - tādā karstumā izturēt divas dienas šitajā kažokā! Gan jau arī šogad būs ko turēt.
Šim cilvēkam pavisam noteikti ir darīšana ar ģitāru lieliskajā grupā Kuchenbeat!
Jā, jā, zinu... visi trīs iereibuši... :D

Nu tad arī šogad līdzīgi, sarunāts? Īpašās Positivus festivāla maikas nemainās! ;)

2 komentāri:

bacbyAlisa 18/07/2010, 18:21  

jee,man shogad izdevaas!

Vanessa and Jana 25/10/2010, 23:05  

Haha so cool. Really like that idea. Keep it up and thanks for sharing!
All the best
Midnight Couture Girls

Related Posts with Thumbnails

JAUNĀKAIS

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

UZ AUGŠU / BACK TO TOP