Blogeru sindikāts

>> 29.7.09

Iepatikās šis apzīmējums, tāpēc nospēru virsrakstu no šejienes.
Nu tad lūk, Positivus festivālā var sastapt daudz dažādu blogojošu ļaužu, piemēram - Jānis Polis jeb Jeremy tika satikts jau pagājušajā gadā, bet mūsu kopīgo bildi viņš sadomāja uztaisīt tikai tagad. Un labi vien ir, jo šogad viņš īpaši festivālam bija sarūpējis pieskaņotu un rēcīgu outfitu. Un ne tikai sev, kā redzams.
Māris Reliņš, kura aktivitātes ir lasāmas ŠEIT un ŠEIT, gan nebija iepriekš satikts, bet tas jau netraucē uzsākt komunikāciju un sabildēties - es tāds zīmīgs un ne ar ko citu nesajaucams personāžs.
Artūrs Mednis un mans saimnieks gan ir pazīstami jau daudzus gadus, kādus padsmit. Tikai man šobrīd nav īsti skaidrības par jautājumu - vai viņš iepriekš zināja par mūsu saistību, vai nē. Katrā ziņā, ja festivālā uz šo jautājumu tika atbildēts, es to neatceros. :D
Pieliksim klāt arī Džeinu, viņa trakoti gribēja ar mani nofoķēties. Un, pateicoties festivālam, sāka rakstīt blogu arī iekš diena.lv. Fonā atkal Māris no nombre.lv.

Bet es pats gan no šitā virsraksta norobežojos, mana misija ir cita. Un projām no blogspot domēna neiešu, pārāk patīk vienkāršas lietas, kuras ir par velti - es taču tikai maza vāvere! :) (Bet kādu dienu par statistiku jeb smieklīgākajām frāzēm, pēc kādām cilvēki sagūglē mani, ņemšu un uzrakstīšu).

6 komentāri:

hellijs 29/07/2009, 15:11  

Ilaarijam fonaa redzams Piits Dohertijs, starp citu (vinja cepure).

P.S. Nop, man tas bija atklaajums un paarsteigums.

Arturs

Džeina 29/07/2009, 15:18  

St.c., vāvere neuzmanīga, arī bildē ar Džeinu & Ilāriju ir redzams Nombre!!!

Ilārija kungs 29/07/2009, 15:40  

Artūr, tas, visticamāk, tomēr nav Dohertijs, viņam mati pāri ausīm. :) Tas ir tikai Dohertija gaidīšanas process. Kad viņš nāca, es atrados nedaudz ārpus sētas.

Džeina neuzmanīga, tas, ka Māris fonā, jau bija pieminēts! ;)

FAP! 30/07/2009, 00:26  

Man jau šķita, ka pamanīju Ilāriju POSITIVUS'ā, taču nebiju pārliecināts.

Don Mills 31/07/2009, 01:56  

I can't read a word but I've been here a few times before and wanted to let you know that I love the photos. They're wonderful! And you've been to Toronto! I used to live there.

All the best

Don

Engelis Eņģelis 07/09/2009, 18:07  

tā nu sagadījās, ka Ilārijs nesafotogrāfējās ar mani. Nu, kad mēs abi kopā skatījāmies uz Sons of Noel and Adrian. Eņģelis

Related Posts with Thumbnails

JAUNĀKAIS

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

UZ AUGŠU / BACK TO TOP