Nezināma dzīvības forma (video)

>> 15.7.09

Es vienkārši gribēju nofotografēties uz ķeblīša virtuvē, bet tad pēkšņi notika TAS! Zinātnei līdz šim nepazīstams organisms ielidoja pa logu un sāka laidelēties man apkārt. Sukas, cilvēki nevis glāba mani no tā mošķa, bet gan filmēja, un kad radījums sāka tuvoties kamerai, paši laidās projām. Man vēl tagad ķepas trīc, parakstīt nevaru... Šī pilnīgi noteikti ir zinātnei līdz šim nepazīstama dzīvības forma, reti pretīgs un baiss radījums. Rekur tas video:

5 komentāri:

Valdis Vasarnieks 15/07/2009, 16:55  

cik baisi.... man arī pilnīgi šermuļi...

--- 16/07/2009, 01:03  

Me ha sorprendido, gratamente, verte entre mis seguidores... espero que tú puedas entenderme a mí, porque yo, lo siento, no entiendo tu lengua... Este verano, vendrán unos espeleologos, a mi visitarnos ellos son de Ucrania, ahhh, olvide decirte, soy arqueologa y también practico alta montaña.

Un abrazo, desde Barcelona.

ID 16/07/2009, 19:35  

Hipotēze - ja baisais radījums nenodara pāri nevienam, tad mēs varam draudzīgi turpināt dzīvot uz vienas planētas...

emil oprea 17/07/2009, 21:23  

I saw the same corps, but much, in a structure of cube, part of cube!
I think, it`s a time for change the world!
One year ago I saw the cylinder with more to 20 corps...

Jeferson O Magalhães 30/07/2009, 08:34  

cRAZY!... vERY gOOD!

Related Posts with Thumbnails

JAUNĀKAIS

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

UZ AUGŠU / BACK TO TOP