The Tiger Lillies tagad ir mani fani

>> 23.7.09

Re, kā man Positivus festivālā paveicās satikt The Tiger Lillies. Kamēr bundzinieks Adrian Huge sazin ko apspriež ar solistu / akordeonistu Martyn Jacques, kontrabasists Adrian Stout mani jau ir pamanījis.
Un tad draudzīgie kungi mani paņēma bariņā. Paldies Ļenai, kura mani uzņēmās pieskatīt šajā svarīgajā misijā. Neviltota grupas uzmanība.
Re, kur Martyn Jacques vieplis visā krāšņumā. Viņš krāsojoties, jo esot pārāk ugly :D
Frīkšovs iet vaļā. Viņiem piestāvētu, ja pa skatuvi dancātu veca (bet ritīgi veca) prostitūta vāveres kostīmā.
Kungi bija ļoti laipni, un labprāt parakstīja manu lapeli.

1 komentāri:

AW 24/07/2009, 14:42  

hey very nice blog thanks :)

Related Posts with Thumbnails

JAUNĀKAIS

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

UZ AUGŠU / BACK TO TOP